terça-feira, 14 de agosto de 2012

'Song Class' (4º e 5º ano)

Let's sing together ...


Hello 4th grade, how are you? Do you like to sing? I love it ... Our today's singer is Corinne Bailey. What do you know about her? Search on the Net and tell me wth your own words.
I have a challeng for you. Our friend VOKI is going to say a sentence. Can you understand her?
(Olá 4º ano, como vocês estão? Você gosta de cantar? Eu amo ... Nossa cantora de hoje e Corinne Bailey. O que você sabe sobre ela? Pesquise na internet e me conte com suas próprias palavras.
Eu tenho um desafio para você. Nosso amigo VOKI dirá uma frase. Você consegue entendê-lo?)


Singing ... 

The link will take you to the song 'PUT YOUR RECORDS ON', listen to it, sing and have fun. I want to listen to you singing at school! (O link te levará á música 'PUT YOUR RECORDS ON', escute, cante e divirta-se. Eu te ouvir cantando na escola!)



Bye-bye,
See ya!
Teacher Bruna

Um comentário:

  1. Hi guys!!!
    Escreva aqui a frase que você acha que o VOKI disse. :D
    coloque o seu nome!
    See ya
    Teacher Bruna

    ResponderExcluir